Alla inlägg den 9 april 2015

Av Annie - 9 april 2015 17:00


      Träningslyckan vart tyvärr kortvarig. Tränade lätt i tisdags och sen vart det mer ont igen!

      Gah! Detta är faktiskt riktigt frusterande för mig. För det första så VILL jag ju så gärna träna

      och så går det inte .. Sen så tränar jag ju faktiskt av en anledning för att minska min värk och

      läka ut mina diskbråck. Så kan jag inte träna regelbundet=mer värk.

      Så nu är jag tillbaka på ruta 1 igen känns det som ... Och jag som har svårt att vara still och göra lite.

      Jag gillar att vara igång, vara fysikt aktiv, och hålla mig sysselsatt*

      Det här känns verkligen som ett personligt TEST! Ett test jag inte behöver just nu.

 

      Bilden har inget med texten att göra. Katter har en speciell plats i mitt hjärta*

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards