Alla inlägg den 11 april 2015

Av Annie - 11 april 2015 16:15


     Ett av det allra bästa med att blogga tycker jag definitivt är alla fina människor, bloggare jag "möter"!

    Jag uppskattar verkligen alla fina kommentarer ni lämnar* och blir så glad av att se att statisktiken ökar :)

    Så tack för att ni är NI* Och stort TACK för alla peppande, uppmuntrande och fina kommentarer!**

 

    Måendet är väl sådär. Tror inte jag kan se nåt positivt med det onda, men om jag skulle göra det.

    Så är det inspirationen och lusten. Och kliandet i fingrarna att teckna och skapa mera.

    Och det har jag gjort. Skapat mera*. Låtit kreativiteten flöda.

    Djur är lite av mina favoritobjekt när det kommer till att skapa och teckna. Här kommer 2*

 

   

         

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards