Alla inlägg den 12 april 2015

Av Annie - 12 april 2015 18:30


      Tänkte fortsätta med veckans åsikter denna vecka också. Här kommer veckans åsikter.

      Kommentera gärna vad ni tycker själva om ni vill ;) Nu kör jag på ..

 

   Cyklister-  Jag har absolut inget emot cyklister. Har själv tidigare varit en inbiten cyklist och

                 cyklat både till tidigare arbetsplatser, till stan el till köpcentrum.

                 Men jag förstår inte .. Varför cykla bland bilarna i biltrafiken när det finns cykelbanor ??

 

      Rökning-   Människor får självklart göra som dem vill. Dock kan jag ändå inte förstå .. vaför röka?

                 Jag tycker inte det är ett dugg coolt att röka. Jag tycker det är coolare att ta hand om

                 sin kropp och hälsa & inte röka!

                 Jag har själv sett människor sjuka i KOL och kan säga att det är inte en uppmuntrande syn!

                 90 % av alla som får KOL är rökare eller fd rökare.

 

     Feminism-   Ja DET är nödvändigt. Visst i Sverige har vi kommit längre än i många andra länder,

                   men det är inte jämställdt. Om det skulle vara jämställdt varför tjänar då kvinnor mindre

                   i lön än sina manliga arbetskamrater, trots samma utbildning och erfarenhet ..

 

      Alkohol-   Det är helt och hållet upp till var och en om man dricker alkohol eller ej.

                Dock Absolut nolltolerans i trafiken och bakom ratten !!

                Själv dricker jag inget, för jag äter vissa mediciner OCH då är det även nolltolerans där

                som gäller tycker jag!

 

      

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards