Alla inlägg den 17 april 2015

Av Annie - 17 april 2015 17:15


    Blev "taggad" av min bloggvän Elin ( elin-mylife.bloggplatsen.se ) för ett tag sen*

    Min lista är lite förkortad. Här kommer den ;)


    1. Vad har du på dig?  Tights och tröja ;)

    2. Nänsin varit kär?  Ja ;)

    3. Haft ett jobbigt break up?  Ja det kan man säga.

    4. Hur lång är du?  165 cm lång ..

    5. Hur mycket väger du?  Haha. Lagom ;)

    6. Några tatueringar?  Nej, det är nåt som andra har ..

    7. Några piercingar?  Nope. Hade i öronen, men fick nickel allergi. Så inget sånt här ;)

    8. OTP?   Haha vad är det? .. Ingen aning.

    9. Favoritprogram?  Gillar program med humor typ "partaj eller serier ;)

   10. Favoritband?  Allätare ;) Men det ska vara band med rockkänsla ;)

   11. Något du saknar?  Just nu, att vara frisk ..

   12. Hur gammal är du?  Åldern är bara en siffra .. ;)

   13. Stjärntecken?  Oxe!

   14. Något du letar efter hos en partner?  Behöver inte leta, har den bästa partnern ;)

   15. Favoritmotto?  Behandla andra som du själv vill bli behandlad!

   16. Favortskådespelare?  Har flera, en är Edward Norton ;)

   17. Favoritfärg?  Det är olika beroende på vad det är till .. ;) Kläder svart, blått och inredning vitt ;)

   18. Hög eller låg musik? Oftast hög ;)

   19. Vad gör du när du är ledsen? Går ut på promenad eller så är jag kreativ och tecknar ..

   20. Hur lång tid tar det för dig att duscha? Haha vad är det för fråga ;) Ca 10 min.

   21. Någonsin varit med i ett slagsmål?  Nej ..

   22. Turn on? Muskler är ju trevligt ;) och Jeans & linne ;)

   23. Turn off? Tobak, rökning eller snusande. Bog no no för mig  ..

   24. Anledningen att du började blogga? Jag började med en bakblogg tro det eller ej ;)

   25. Rädslor?  Ormar.

   26. Favoritserie?  Vänner, Sex and the city, Greys anatomy, Big bang theory ...

   27. Meningen bakom ditt bloggnamn?  Tja jag heter ju Annie, så tyckte "Lifebyannie" var passande ,)

   28. Senaste platsen du besökte? På nätet instagram och irl akutmottagningen ..

   29. Favvo hårfrisyr?  Blont och lagom långt. Har page nu ;)

   30. Vem borde svara på dem här frågorna? ALLA som vill ;) Och www.overleva-uretrit.bloggplatsen.se,

        www.beabloggar.bloggplatsen.se och linnsfoto.bloggplatsen.se ;)* Om ni vill förstås ;)  

 

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards