Alla inlägg den 21 april 2015

Av Annie - 21 april 2015 15:00


       Denna dagen har inte varit den bästa värk-mässigt. Hade lite mindre ont igår och i förrgår,

       men lite mer idag igen. Suck! Men det är som det är. Det absolut tråkigaste är ju att inte kunna TRÄNA!

       Jaja .. denna dag har jag iaf pluggat en hel del. Vi har inlämning av grupparbete nästa vecka och även

       seminarie. Fått en del gjort med skolan och pluggandet.

       Hoppas på att snart få kallelsen till sjukhuset och undersökningen jag ska göra ...

 

       Men det ska onda ska inte få FÖRSTÖRA mitt humör idag. Det är min födelsedag idag :)

       så det har varit ett rejält plingande i mobilen, mest fb, sms och samtal ;)

       Och ikväll ska hjärtat bjuda mig på RESTURANG. Det blir gott! Då ska jag njuta*

 

       OCH nu ska jag ta med mig kaffekoppen ut i trädgården och sitta i solen en stund*

       Förresten följ mig på twitter, den som vill @lifebyannie **

 

    

     

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards