Alla inlägg den 22 april 2015

Av Annie - 22 april 2015 19:30


     Ja idag var det äntligen dags för träff med sjukgymnasten! Min gamla sjukgymnast har slutat,

     så fick en ny sjukgymnast. Han verkade riktigt bra, det vart undersökning ( igen ...)

     Läkare på Hc, läkare på akuten och sjukgymnast. Många undersökningar!

     Men det är jätte bra att den är noggranna och verkligen kollar upp allt!

     Jag är så van att bli undersökt vid det här laget och van vid vårdkarusellen, så jag tycker inte att det

     är jobbigt att bli undersökt. Det är nog en vanesak helt enkelt och jag är van nu ;)

     Vad tycker du om sånt? att bli undersökt?

 

     I alla fall sjukgymnasten är inne på samma spår som läkarna på akuten och tror på inflammation

     i muskler vid ljumskarna. Men att det är bra att dem kollar upp med ultraljud också, ifall det skulle vara

     ljumskbråck. Så nu har jag fått tips av sjukgymnasten, olika övningar som består av att stretcha och töja.

     Hoppas dem hjälper! Sen så har jag börjat fundera på att kanske försiktigt prova på simning.

     Att simma i badhall. Det är ju rätt skonsamt. Men lugnt tempo. Kanske början på nästa vecka.

 

     Och har inte kallelsen kommit snart, så ringer jag och påminner dem ... ;)

 

      Ja fortsättning följer ...

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards