Alla inlägg den 26 april 2015

Av Annie - 26 april 2015 16:00


   Idag har jag deklarerat. Tråkigt men nödvändigt, men nu är det gjort iaf. Skönt.

   Dem flesta år tidigare har jag annars ( nästan alltid ) deklarerat i sista sekund. Varför gör man (jag) så?

   Men nu ändrades det, har iaf gjort det 1 vecka innan ;)

   Vad säger ni, finns det fler som deklarerar i sista sekund eller gör ni det i god tid innan?

 

   Tja måendet är ju fortfarande inte det bästa direkt, hängig och värk. Har mest vilat och sovit i 3 dar nu.

   Men det är som det är. Hoppas det bättrar sig snart, med både det ena och det andra.

   Vill helst skriva om annat känner jag. Än min fysiska hälsa. Så nog om det ;)

 

  Har fått lite gjort idag ändå. Deklarationen är av-checkad. Gjord. Har pluggat också.

  Har campus-lektioner på tisdag em. Då är det inlämning av grupparbete och seminarie.

 

   Det jag orkat göra dessa dagar innan är att teckna. Och skapa. Känner att kreativiteten ökar när jag

   inte mår bra. Och det är ungefår det jag orkar göra då. Då är det som att fanatsin flödar mera och

   pennorna flyger över arket. Kommer lite alster här. Mina favoritobjekt att teckna är verkligen djuren.

 

   

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards