Alla inlägg den 2 maj 2015

Av Annie - 2 maj 2015 17:45


    Denna veckas åsikter. Nya ämnen och mina åsikter om dem. Kommer här ...  Enjoy!

 

   Svenska straffsystermet-  Ja vad ska man säga .. har vi överhuvudtaget nåt straffsystem i detta land?

                                      Ja okej det kanske vi har .. men det är skrattretande dåligt anser jag.

                                      Fram med hårdare straff! Och straffa brottslingarna ordentligt.

 

       Droger- Har aldrig provat och kommer aldrig göra det heller. Kan inte förstå förtjusningen med det hela.

                Varför ens börja med något som alla VET är dåligt? har aldrig känt mig lockad att ens prova.

 

      Muskler-  Personligen så gillar ju jag muskler ;) Tycker det är snyggt ;) Dock ska det inte gå till överdrift.

                 Finns ju extrema fall och människor, men det ser mest konstigt ut tycker jag.

                 I detta ämne så tycker jag faktiskt-lagom är bäst!

 

      Dieter- Är inget för mig. Följer ingen diet. Jag tror mer på att träna och äta det jag vill i lagom mängder!

             Sunt förnuft kommer man långt med.

 

    Folk som kommenterar negativt på bloggar- Om man inte gillar inlägget eller stör sig på texten ...

     varför då ens fortsätta läsa eller kommentera?? kan inte förstå alls! Fet diss på sånt beteende!

 

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards