Alla inlägg den 4 maj 2015

Av Annie - 4 maj 2015 18:30


     Tänkte att det var dags för ett vardagsinlägg nu. Det var visst ett tag sen ;)

     Helgen gick fort som den alltid gör. För fort. Och denna helg gick nog extra fort.

     Helgen spenderades iaf med att vara barnvakt åt 2 härliga ungar, vi var på bio, spelade spel och helgen

     avslutades med ett försenat födelsedagsfika för mig. Skulle ha fikat tidigare men då kom febern i vägen.

 

     Måendet är fortfarande sådär/ Värken är där, men hoppas på att det lättar snart.

     Sjukgymnasten sa att det kan ta tid tyvärr sånt här. Så det är som det är. Antar jag.

     Dagen idag har spenderats med pluggande, mejlande och ringande. Vi har muntlig redovisning på onsdag.

     Vad jag längtar .. inte. Haha ;) Skönt när det är gjort sen.

 

      Bild på tårtan jag bjöd på i helgen*

 

   

Helg · Livet

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards