Alla inlägg den 6 maj 2015

Av Annie - 6 maj 2015 11:45


      Då var dagen D här. Ska till skolan och campus idag.

      Dags för lektioner och muntlig redovisning av vårat grupparbete.

      Redovisningen består av powerpoint, då vi ska prata om vårat grupparbete. Sen frågor på det.

      Jag ska även vara diskussionsledare och ställa frågor åt en annan grupp och deras grupparbete.

 

      Puh .. OCH jag som älskar muntligt .. inte!

      Men det är ju bra att göra saker som man inte är trygg med och kliva ur sin trygghetszon. Sägs det.

      Så nu är det repetition hemma, sen träff med kurskompis innan lektionen på högskolan.

      Och sen lektioner och redovisning.

 

     Sen efter det blir hem med bilen och titta på "Greys anatomy". Så spännande nu.

 

     Det fysiska måendet känns sådär/dumma ljumskar att krångla och nu även fått ont i ryggen :(

     Ah vad jag är trött på krämpor, värk och smärtor. Så less på denna kropp och värk.

     Känner mig gnällig ,men måste samtidigt få ut det också. Gah ..

 

     Det bara ska gå. Detta livet och allt jag vill göra. Dumma värk försvinn. Helst snart!

 

      Hoppas du får en bra onsdag, vad du än ska göra**

 

   

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards