Alla inlägg den 13 maj 2015

Av Annie - 13 maj 2015 18:30

   

     Kör på en till blogglista. Och är det någon som vill kopiera den, så går det bra :) Enjoy!

 

      1. Har du någonsin gått på bio själv?  Nej faktiskt inte ...


      2. Har du blivit jagad av polisen nån gång?  Haha, vad är det för fråga .. Nej!

 

      3. Kan du vara på en fest utan att dricka?  Ja verkligen! har ju inte druckit dem senaste 2 åren ...

 
      4. Telefonkontakt eller face to face?  Face to face ...


      5. Hur växte du upp?  I villa utanför Stockholm ...


      6. Vilka ämnen gillade du MINST i skolan?  Måste nog svara fysik, kemi och matte ...

 
      7. Vilka ämnen gillade du MEST i skolan?  Språk och bild ....

 
      8. Hur gammal var du när du flyttade hemifrån?  Jag var 19-20 ....

 
      9. Vad gillar du BÄST med dig själv?  Att jag är generös, positiv (för det mesta) & envis ...

 
     10. Vad gillar du MINST med dig själv?  Att jag är otålig och kan ha temperament ...

 

     11. Vilket är ditt favoritplagg?  Mina blåa tajta jeans från gina tricot, sitter som en smäck ...

 
     12. Vilken är din favoritparfym? Den bästa ever är "Angel" från Thierry Mugleer. Felstavat? ;)

              

     13. Vad är det du gillar mest med ditt utseende/kropp?  Rumpan och ögonen ...

 
     14. Vad gillar du minst med ditt utseende/kropp?  Fötterna ...

 
     15. Vilka blommor gillar du mest?  Älskar vita orkideer, har flera hemma ....


    
     16. Vad har du ätit till middag idag?  Jag och sambon åt tacos. Mums ...


     17. Vilka länder har du besökt?  Frankrike, Österrike, Spanien, Turkiet, Grekland, England,

                                                                                       Lanzarote, Cypern, Gibraltar och Mallorca ...
     18. Ett land som du VILL besöka i framtiden?  USA  ....

 
     19. Är du höjdrädd?  Ja .. fast jag har ändå varit uppe i Eiffeltornet ...


     20. Vad gör du oftast, ringer eller skickar sms?  Jag messar mer än vad jag ringer ...

     
     21. Vad ska du göra nu?  Sätta mig i soffan med en välförtjänt kopp kaffe ....

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards