Alla inlägg den 15 maj 2015

Av Annie - 15 maj 2015 16:45


    Fysioterapeut heter det ju numera. Tja eller sjukgymnast. Där har jag varit idag iaf.

    Är så invand med att säga sjukgymnast ändå, så jag fortsätter nog med det.

     Det började ju med ljumskarna för mig för ett bra tag sen, med värk. Och en brännande känsla.

     Men sen ca 1,5 vecka tillbaka har jag även haft ryggont.

     Så det vart undersökningar igen, ortopediska såna för rygg, bäcken och ben. Vridningar och tryck.

     Han tror att det antingen är muskulärt eller diskrubbning i ländryggen.

     (Haha vet inte om jag ska skratta eller gråta .. ;) Jag är så less på allt som har med diskar att göra!

 

    För er som inte vet .. Så har jag haft 3 rejäla diskbråck i nacken, som har varit en väldigt lång process

    med rehab och träning för att bli bättre. Som har tagit låång tid!

    Så gissa om jag är sugen på att få nåt fel på någon disk i ryggen också? Nej inte direkt.

    Så jag hoppas INNERLIGT på att det är MUSKULÄRT.

 

   Fick en övning för ryggen som jag ska köra med nu i en vecka. Sen har vi uppföljning och ny träff igen

   för att utvärdera och se hur det gått. Har ju även röntgen för ljumskar buk, nästa vecka med på sjukhuset.

 

      Så nu har jag fått skriva av mig. Fortsättning följer ....  

 

       

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards