Alla inlägg den 14 juni 2015

Av Annie - 14 juni 2015 20:15


 

   

   

     Jag tycker att den sista bilden och citatet säger ganska så mycket om människor vs vilda djur.

     Är ju en stor djurvän och tycker djur på flera sätt beter sig beter sig bättre än människan.

     (I alla fall vissa människor och hur dem behandlar djur, och kanske även andra människor ..)

 

      Har haft en riktigt bra helg i Järvsö. Bästa helgen på länge! Med övernattning på hotell,

      besök på Järvzoo, och äta ute på resturang med<3. Så mysigt.

 

     Det onda har varit där, men lite mindre ont. Så skönt. Verkligen!

     Bara det faktum att jag haft mindre ont är guld värt. Det uppskattas enormt mycket.

     Jag hoppas att det vänder snart. Men jag vågar samtidigt inte hoppas för mycket.

     För jag vet hur denna värken/smärtan funkar. Det går upp och ner. Fram och tillbaka.

     Men bara så skönt att jag haft lite mindre ont i helgen, på våran weekend. Bara det är hopp för framtiden!

Helg · Livet · Värk

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards