Alla inlägg den 5 juli 2015

Av Annie - 5 juli 2015 19:09


   


     Det är så kul att logga in och se statistiken och alla era kommentarer efter 2 dagars frånvaro på bloggen!

     Bara så ni vet* Älskar gensvaret man får av att blogga. Och alla ni fina människor som jag lär känna!

 

     Jag har haft en hyfsat bra helg. Värk men iaf mindre värk.

     Och imorgon är det dags för mig att åka till Uppsala, för magnetröntgen. Mr på nacke & rygg.

     Och på tisdag är det läkartid. Ev nya prover och ny undersökning för att se vad det är jag har för

     konstigt i kroppen/ev sjukdom. Har så mycket olika symtom. Och haft nu i flera månaders tid.

 

     Jag är redo. Jag vill veta. Nedräkning. Imorgon kl 15 ligger jag i magnetkamera-röret beredd.

     Var rädd om er därute. Kramar/Annie*

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards