Alla inlägg den 9 juli 2015

Av Annie - 9 juli 2015 19:45


    Nej det är aldrig okej. Faktiskt inte! Jag tycker det är allmänt folkvett att förstå.

    Men då vissa inte verkar förstå. Eller nåt .. Så skriver jag det här!

 

    Det är aldrig OK att stjäla en annan bloggares inlägg. Detfinitivt Inte utan dens tillåtelse!

 

    Kan man absolut inte ha fantasi att komma på nåt eget att skriva om, då undrar jag faktiskt

    vad man har i bloggvärlden att göra?

 

    För att få respekt måste man själv förtjäna den och det gör man inte genom att sno andra

    bloggares inlägg. Därmed basta!


    Precis som att det inte är ok att stjäla saker i en affär t ex kläder eller mat. Så är det lika lite ok

    att stjäla inlägg på en annan persons blogg!

 

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards