Alla inlägg den 14 juli 2015

Av Annie - 14 juli 2015 19:45


   Jaa nu är jag igång igen med mina åsikter .. Vad har hänt med bloggplatsen det senaste?


   För det första. Finns det överhuvudtaget nån support här på på bloggplatsen, eller är den helt obemannad?

   Kanske all support-personal gått på semester samtidigt??

 

   Börjar allvarligt misstänka det då jag mejlat dem 3 ggr och inte fått svar på ett enda av mejlen ..

   Så kasst. Och super dåligt, skulle jag vilja säga.

 

   Och allvarligt? Nej jag är inte intresserad av att läsa om dina eventuella sex-eskapader eller

   snuskbilder. Var sak har sin plats och då bloggplatsen inte är en sexsida så tycker jag definitivt inte att

   "sånt" hör hemma här! Det finns andra sidor på nätet där sånt passar bättre!

 

   Och nej jag är inte pryd heller .. Var sak har sin plats. Helt enkelt!

 

   Har förut funderat på att byta bloggportal och tja .. dem tankarna är inte långt borta nu. Så att säga.

   Jaja. Så är det med det. Det var allt för denna gång. Adios. God bye. Hejdå.

 

   Måste ju skämta till det lite oxå ;)

 

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards