Alla inlägg den 29 augusti 2015

Av Annie - 29 augusti 2015 19:15

   


    Lyssnade på denna låten på radion och fastnade. Gillar. Hade knappt lyssnat på Ulrik Munters musik innan.

    Men denna gillar jag. Den säger mycket ;) Sån musik gillar jag-som har ett budskap.


    Måendet har inte varit det bästa nu. Mer värk i kroppen och även komplikationer sedan tandutdragningen.

    Drog ut en tand för en vecka sedan, sen vart det skräp i såret och inflammation/infektion.

    Drabbar tydligen 10 % av alla som drar ut en tand. Och ja, jag verkar tillhöra dem 10 %.

    Så det vart en akuttid hos tandläkare imorse. Hon gjorde rent och la i läkemedel i munnen.

    Så nu blir det äta lätt, flytande och mosad kost. Typ. Och äta piller mot värken.


    Men som Ulrik sjunger. Det blir nog bättre nån gång. Så måste det va ....

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards