Alla inlägg den 17 oktober 2015

Av Annie - 17 oktober 2015 15:45


  Jaha lördag idag och samtal från Hc igår.

  Det ska tas ännu mer prover på mig angående mina (konstiga) symtom.

  Det känns både och. Både bra och jobbigt.

  Bra att dem verkligen kollar upp mig! Men jobbigt beroende på resultat.

  Och detta gör mig faktiskt lite fundersam. Inte för att jag just vet vad det är men för att jag känner på

  mig att det är nånting som inte är schysst. Något som inte är som det ska. Men jag hoppas att jag har fel.


  Men känner att jag måste försöka släppa detta något så när.

  Det är helg nu och jag vill njuta av helgen också. Och det tänker jag göra också!

  Hur gör du för att skingra tankarna när du går igenom nåt jobbigt?


  Jaja har iaf lyckats plugga en del idag och koncentrationen var väl ok ändå. Och så har jag bakat.

  Bakningen är en av mina passioner, även om det blir längre mellan bakningstillfällena numera.

  Vad har du gjort idag?


   



Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards