Direktlänk till inlägg 24 oktober 2015

Fysioterapi och rehab

Av Annie - 24 oktober 2015 16:30


   Igår var det äntligen dags för träff med min fysioterapeut. Det vart samtal om mitt mående, mina symtom

   och rehab/träning. Jag ska iaf börja med lätt rehab/träning 1 gång/vecka hos fysioterapeuten och jag

   hoppas det kommer att gå bra. Har även ökat på mina promeander, så jag går lite längre nu.

 

   Mina symtom/värk/bränningar har jag oavsett om jag är still eller rör på mig.

   Tom lite mer när jag är still och motion är ju alltid bra, oavsett hälsobakgrund.

 

   Det jobbigaste i detta är nog ovissheten, att inte veta vad jag har. För nånting är det.

   Det tror min fysioterapeut, han hade även lite misstankar om vad det är.

   Misstankar som väckts hos mig med.

   Men jag vill inte skriva ut nåt om det här-då jag verkligen inte vet om så är fallet.

 

   Igår var en riktigt dålig dag-men idag är det lite bättre :)

   Känns iaf skönt att jag kunnat öka på min promenader, så att jag går längre nu.

 

   Och kom ihåg att bara jämföra dig-med dig själv. Det är Din resa. Så sluta jämför dig med andra.

 

       

 
 
Sara

Sara

25 oktober 2015 15:50

Hoppas du kan få en diagnos, det blir ju lättare att veta hur man ska gå väga i framtiden för att få det "bra". Bra för dig!
Kram

http://hundkattfamiljen.bloggplatsen.se

 
Ebba

Ebba

25 oktober 2015 18:31

Hoppas dem kan ta reda på vad det är snart, så jobbigt när man ska behöva gå runt och må dåligt så länge..<3

Sv 1; Haha, får se om jag kan bjuda på en bild på det senare framöver! ;)
Sv 2; Man kan lätt tro det.. xD Ska göra en armstickad pläd, dem är tydligen riktigt inne just nu! ;)

Kramis!<3

http://nouw.com/ebbolella

 
Sara

Sara

25 oktober 2015 20:19

Sv:Ja dom är grymma!!! Och ännu bättre live och när man ser vilken publik kontakt dom har :)
Jaaa man vill ju veta som sagt och kunna gå vidare på det sättet som är bra för en så jag hoppas verkligen det kommer till dig!

Jag mår relativt bra, lite ont som alltid men så är det ju. Tack för frågan!! <3
Kram

http://hundkattfamiljen.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

25 oktober 2015 22:00

Hoppas inte det är något allvarligt! Ibland räcker ju bara en diagnos för att det ska kännas lite bättre.

SV: Tack! Ja det hoppas jag också. :) kram

http://nouw.se/lillapys

 
jess

jess

26 oktober 2015 11:47

Hoppas du snart får veta vad det kan vara.

Svar: Ja det är något irriterande. Nej inte vad jag vet, har som sagt spärrat dennes ipnr från att kunna kommentera. Har anmält till den portal denne använder sig av, kan nog inte göra mer än så.

Hoppas du får en bra dag. Kram

http://attvaraannorlunda.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

26 oktober 2015 14:15

Skönt att komma igång lite mer!

http://nouw.com/nataliatrojan

 
natalia

natalia

26 oktober 2015 17:24

Vad gör du idag+ :D

http://nouw.com/nataliatrojan

 
ToBeMe

ToBeMe

27 oktober 2015 06:57

Så sant ♡♡ Hoppas att det åtminstone är något som du kan återhämta dig helt från ♡ skönt att det händer något. Hoppas att det hjälper

http://nouw.com/tobeme

 
Sofia

Sofia

27 oktober 2015 10:58

Vad bra du får testat lite nya saker, ja har försökt mig på promenader men när ja har huvudvärken så blir ja så mkt värre, sånt tryck som kommer över mig men ändå vill ja vara lite ute i luften..

Hoppas du snart får svar vad det kan vara, ovissheten vet ja precis hur den känns, den är inte rolig alls :(

Kramis

http://bian.bloggplatsen.se

 
Elin

Elin

31 oktober 2015 22:51

Amen du vad skönt att det kommit igång!
Att du fått lite träningstips och ska komma igång med det, jättebra :)
Kämpa på, du är så grymt duktig<3

Tänker på dig!!!

http://nouw.com/ElinNordwall

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards