Direktlänk till inlägg 31 december 2015

Gott nytt år & välkommen 2016 ...

Av Annie - 31 december 2015 15:15


   Med denna fina låt och mening i texten välkomnar jag 2016, med hopp om ett bättre år.

   Och för alla andra som även känner likadant. 2016 ska bli ett bättre år!

 

   Här hemma blir det nyårsmiddag med vänner och skumpa. Vad gör du i kväll?

 

   Gott nytt år alla fina läsare, bloggare och bloggvänner!           


 

 
 
evy

evy

31 december 2015 16:43

Ja har blitt blockad p.g.a att ja tydligen länkat för mkt på olika blogg grupper på fb.. Ville ha fler läsare men p.g.a det så kommer ja tappa läsare/följare :( inte så kul..

Blit lite avis på andra som har över 100 eller t.o.m 1000 följare/läsare varje dag. Skulle oxå vilja ha det. =/

http://mybloggnotyours.bloggplatsen.se

 
ToBeMe

ToBeMe

31 december 2015 19:13

Så bra låt 😍😍 Vi har trerätters hemma bara familjen och sen blir det tomtebloss å pomac med sonen vid 12 slaget 😉😉

http://nouw.com/tobeme

 
it_is/Anette

it_is/Anette

1 januari 2016 14:10

God fortsättning :)

En jätte bra text på låten som är något att ta med sig o tänka mer på...

Svar till evy - ha i tanken att det finns en tjänst där man kan betala olika hög summa för att det ska verka som att ens blogg har så där högt antal besökare....
När jag fick veta det har jag slutat titta på den siffran.



Kram

http://itismadeby.bloggplatsen.se

 
Evy

Evy

1 januari 2016 15:01

Ja jo det ä ju sant! :) för sen när mam ser ett bra resultat efter träning så blir man ju stolt å glad plus nöjd med sig själv efteråt. :)

http://mybloggnotyours.bloggplatsen.se

 
Ebba

Ebba

1 januari 2016 19:20

Håller med, 2016 SKA bli ett bättre år!<3 Det måste det! :*
Sv; Åh tack detsamma fina du!<3

Detsamma!<3 Oj, jag gjorde inte så mycket speciellt igår, åt lite godare mat och spelade bingolotto! Vad gjorde du/ni? :)

Kramis!<3

http://nouw.com/ebbolella

 
Emm

Emm

2 januari 2016 10:42

Detsamma till dig! Må du ha ett fint och händelserikt år! :)

http://www.motherofbutterflies.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards