Alla inlägg den 27 januari 2016

Av Annie - 27 januari 2016 16:46


 Har visst inte bloggat på nästan 1 vecka nu. Känns som inspirationen att skriva ligger lite på is just nu.

 Vet inte riktigt vad jag ska skriva och motivationen är inte där riktigt.

 Men det har ju mycket med måendet att göra. Har inte samma lust att skriva. Då jag inte mår bra nu.

 Väntar på provsvar och fler undersökningar som jag ska göra.

 Och gör allt jag kan för att försöka gå upp i vikt. Då jag gått ner ganska mycket i vikt sen allt detta började.

 Men då magen är dålig, så går det sådär.

 

 Fick dess fina blommor av en helt underbar människa, för några dagar sedan. Min underbara vän A!

 Det gjorde så mycket för mig just nu. Hennes omtanke värmde. Verkligen. Vilken vän hon är **

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards