Alla inlägg den 9 februari 2016

Av Annie - 9 februari 2016 15:30


  Ja igår hade jag tid hos min läkare på Hc. Ytterligare remisser ska skickas för att utreda mina symtom,

  med värk och smärta på kroppen och rörelseapparaten. Har ju även känningar från nervsystemet.

  Med bränningar, stickningar och domningskänsla. Vart även mer blodprov tagna. 4 rör.

  Så karusellen rullar vidare. Jag bara hoppas på svar snart. För denna ovisshet är grymt jobbig.

  Och för er som inte varit med om liknande ovisshet, så kan jag säga att det är riktigt jobbigt.

  Den känslan kan nästan äta upp en inifrån.

  Och innan man varit i den situationen, så vet man nog faktiskt inte hur det känns. 


  Ett plus+Alla fina och peppande kommentarer ni lämnar, fina bloggare och bloggvänner!

  Det värmer. Ska ni veta. Och gör vardagen lite bättre och ljusar upp sinnet. Så tack*


   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards