Alla inlägg den 19 februari 2016

Av Annie - 19 februari 2016 16:00


  Har haft några riktigt värk-och smärtfyllda dagar nu.

  Att gå upp på morgonen har nästan varit som en bedrift i sig, för har då känt mig som Agda 80 ungefär. Med värk.

  Svårt att beskriva-men ont i hela kropppen har det känts som. Det onda flyttar liksom runt i hela kroppen.

  Även mer ont i fötter och händer. Ja sen, stickningar och domningar i fot kontinuerligt. Bränningar ben.

  Känns som det onda har ökat ytterliggare ett steg. Och satt sig lite på nya ställen också.

  Ja ja. Får se sen vad dem säger på neurologen, när jag får komma dit.

 

  Ja just det. Jag har även blivit med bettskena. Så idag har jag ont i munnen, det trycker & värker.

  Fick iaf en tandläkartid på onsdag nästa vecka. Ja det är verkligen alltid nåt med mig, känns det som.

 

  Dagens plus+. Mitt paket med mina hårprodukter kom igår. Så efterlängtat.

  Jag beställer alltid mina hårprodukter, alltså shampo, balsam & inpackning på nätet.

  Och alltid Joico. Gillar dem så. Lite dyrare än "vanligt" schampo, men så mycket bättre i mina ögon.

  Värt pengarna och mycket billigare att köpa på nätet än i affär.

 

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards