Alla inlägg den 7 mars 2016

Av Annie - 7 mars 2016 15:00


   1.Nämn 3 saker som du har i ditt nattduksbord?  Näsdukar, solglasögon och värmedyna ...

   2.Vad har du på dig idag?  Tights, tröja och kofta ..

   3.Bor du i lgh eller hus?   Hus, and i love it ..

   4. Vad har du för ögonfärg?  Dem är blåa ..

   5.Vilken anser du är din bästa egenskap?  Att jag är pålitlig ..

   6.Vilken är din sämsta egenskap?  Är ganska otålig ..

   7.Kaffe eller te?  Kaffe. Är en riktig kaffetunna ..

   8.Vilka är dina favorit-serier?  Vänner, greys anatomy, gåsmamman, Sex and the city, big bang theory ..

   9.Vad gör du helst, en lördag. Utekväll eller hemmakväll?  Hemmakväll ...

  10. Har du nånsin fått en p-bot?  Kan stolt svara nej på den frågan ...

  11. Nåt du inte kan vara utan?  Mitt körkort och bil ..

  12. Nåt du kan vara utan? Människor som snackar sk-t och hälsprickor .. ;)

  13. Vad ska du göra när du svart på dessa frågor?  Fika ...

 

   Appropå fika. Tyvärr har jag ingen semla hemma, så blir nog nåt mindre lyxigt.

   Men jag hittade en proteinbar i kylen och chokladbollar i frysen. Inte så pjåkigt ändå ..

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards