Alla inlägg den 10 mars 2016

Av Annie - 10 mars 2016 19:45


   Alltså ni. Kära läsare och bloggvänner, ni ljusar upp en tråkig & sjukdomsfylld tillvaro.

   Och ni är så bra på att lämna kommentarer. Älskar era fina spår i bloggen. Ni gör mycket. Tack!

   Har väl egentligen inte så mycket vettigt att skriva egentligen. Måendet har inte varit bra.

   Haft otroligt mycket bränningar, isningar, stickningar, domningar och diverse "ryckningar" 

   på diverse kroppsdelar idag. Ja och det onda i kroppen förstås. Speciellt höft och bäcken.

 

   Tänkte börja med en ny grej på bloggen. Återkommande inlägg med mina åsikter & funderingar

   gällande lite allt möjligt. Olika ämnen varje gång. Jag har ju tidigare haft en del åsiktsinlägg,

   men nu blir det mer återkommande.

 

   Och har ni något förslag på ämne eller åsikt, som ni vill att jag skriver om?

   Så hojta till ( eller lämna en kommentar ;)

 

   Min kalle som jag tecknade förra året.

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards