Alla inlägg den 3 maj 2016

Av Annie - 3 maj 2016 19:00


    Spinner vidare på ämnet kroppstyp, som förra inlägget handlade om ...

 

    Är du matless? Eller äter du ordentligt? Du äter väl?

   

   Ja dem frågorna har jag fått flera gånger nu. Och visst jag kan förstå det. Att folk & vårdpersonal undrar.

   För det är ett fakta. Jag har gått ner mycket i vikt, sedan alla krämpor, smärta började komma.

   Men det finns viktnedgång som inte är frivillig. Många sjukdomar kan resultera i viktnedgång/viktuppgång.

   Iaf, i mitt fall .. det är ofrivillig viktnedgång. Jag vill inte gå ner i vikt och jag gillar att äta.

   Verkligen! Dem som känner mig IRL vet det. Jag gillar att äta.

   Sen har jag ju haft mycket magproblem, smärtor under tiden också. Och magkrångel. Bla.


   Och i helgen var det svältkost för mig. Fasta pga undersökning. Så fick inte äta på 24 timmar. 24 timmar ..

   Gissa om det var jobbigt? Tufft för en smalis som mig. Det enda man tänker på till sist är mat ..

   Sen när 24 timmar hade gått och undersökningen var gjord. Den måltiden var himmelsk. Så god!


    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards