Alla inlägg den 15 maj 2016

Av Annie - 15 maj 2016 17:00


      # Att vara stark är inte att springa fortast eller att hoppa högst.

      # Att vara stark är inte att veta bäst eller att vara mest framgångsrik.

      # Att vara stark är inte detsamma som att höras mest.

      # Att vara stark är inte automatiskt samma sak som att ha störst muskler.

 

      # Att vara stark är att acceptera livets vilkor.

      # Att vara stark är att tänka om när livet inte blir som du tänkt.

      # Att vara stark är att uppleva motgångar i livet och trots det resa sig upp.

      # Att vara stark är att se möjligheterna i det som verkar omöjligt.

      # Att vara stark är att kämpa trots motgångar och låta det bli en utmaning.

      # Att vara stark är att trots värk/smärtor/psykisk ohälsa/sjukdomar/hinder fortsätta kämpa varje dag.

 

      

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards