Alla inlägg den 10 juni 2016

Av Annie - 10 juni 2016 20:00


   1. Har du folköl i kylen? Nej ..

   2. Har du något husdjur? Nej, men är kattvakt, så har 2 katter hemma ..

   3. Har du smink på dig nu? Nej ..

   4. Har du någon sjukdom? Japp ..

   5. Har du gymkort? Nej inte det heller ..

   6. Har du något beroende? Haha, kanske kaffe då ..

 

   7. Vem känner dig bäst i hela världen?  Min kärlek och sambo ..

   8. Vem gosar/kramar du? Samma som ovanstående, såklart ..

   9. Vem stör du dig på? Störiga, dryga människor ..

  10. Vilken buss åker du oftast? Åker inte buss. Jag kör bil ..

  11. Vilken dag fyller du år? 21:a April ..

  12. Vilken stad är du uppväxt i? Stockholm ..

  13. Vad vill du arbeta med? Med människor, djur eller nåt kreativt och skapande ..

  14. Vad gör dig till en bra människa? Jag bryr mig om andra människor ..

  15. Vad gör dig till en dålig människa? Gillar inte den frågan. Vaddå dålig människa ..

  16. Vad gör du nu? Haha, bloggar antar jag ..

 

  17. Drömresemål? USA och thailand bla ..

  18. Länder du har besökt?  Danmark, tyskland, österrike, kroatien, mallorca, turkiet, grekland, italien,

                                             lanzarote, cypern, gibraltar, spanien och storbritanien. Och frankrike.

 

  19. Vad har du gjort idag? Varit till Hc och fysioterapeuten  ..

  20. Vilket stjärntecken är du? Oxe ..

  21. Vem smsade du senast? En kompis ..

  22. Dryga telefonsamtal? Telefonförsäljare, gah ..

  23. Vad äter du oftast till frukost? Chiapudding, omelett. Bröd ibland och kaffe ..

  24. Är du morgonpigg? Nej ...

  25. Villken kroppsdel är du mest nöjd med? rumpan ..

  26. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? benen ..

  27. Vad ska du göra nu? Gosa med katterna ..

 

  
 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards