Alla inlägg den 21 juni 2016

Av Annie - 21 juni 2016 14:30


      5 platser jag har besökt?

       1. London

       2. Skiathos

       3. Ayia napa

       4. Istanbul

       5. Paris


      5 saker jag gillar att se på tv?

      1. Gåsmamman

      2. Greys anatomy

      3. Vänner

      4. Sex and the city

      5. The big bang theory


      5 saker jag gillar att äta?

      1. Grillmiddag

      2. Kyckling i ugn med citron & basilika

      3. Choklad

      4. Frukt

      5. Chips


      5 saker jag gillar att dricka?

      1. Kaffe

      2. Vin ( numera akoholfritt )

      3. Coca cola ( från våran soda streamer )

      4. Citronvatten

      5. Smoothie


      5 saker jag har gjort i mitt liv?
      1. Åkt slalom

      2. Åkt natttåg över gränsen mellan turkiet-grekland. Haha spännande el läskigt beror på hur man ser det.

      3. Varit kartläsare på en rally-tävling

      4. Varit på stipendieresa i Aten

      5. Jobbat inom vården


      5 till saker jag har gjort i mitt liv?

      1. Varit på konsert med Gunsn roses i mina yngre dar

      2. Bott granne (våningen under) med killen i "The poodles" ( haha, bjuder på den ;)

      3. Tagit körkort ( bäst ;)

      4. Irrat runt på Istanbuls flygplats. Haha ;) bjuder på den med ..

      5. Varit uppe i Eiffeltornet


   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards