Alla inlägg den 26 juni 2016

Av Annie - 26 juni 2016 15:45


  Ja så har Midsommarhelgen nästan passerat.

  Jag har haft en hyfsad Midsommar, med god mat, trevliga människor och gosiga djur.

  (Vi har varit kattvakter denna helg åt 2 gosiga kissar :)

  Visst värken och det onda är där. Fortfarande mer ont. Som skov, för det går och kommer tillbaka.

  Har så sjukt ONT i min kropp på morgonen. Det värker och värker. Och stel är bara förnamnet.

  Men det gäller ändå att försöka göra det bästa av situationen.

  Det är som det är och det blir som det blir. Jag har iaf turen att få leva. Det är inte alla som har den turen ..

 

  Har mycket i skallen också. Har en lite halvjobbig vecka framför mig med många vårdbesök,

  och många besök på Hc. Men det behövs, så det är lika bra att få det överstökat.

 

  Tänkte också tipsa om 2 goda alkoholfria viner.

  Även om man inte dricker alkohol, så kan det vara gott med vin ibland. Och lite vuxendricka ;)

  Blir lite tråkigt ibland kan jag tycka med bara vatten, eller läsk. eller liknande.

  Så här är det, jag gillar ju egentligen rödvin allra bäst, sen rosevin.

  Men bra alkoholfria rödvin är nästan omöjligt att hitta, dem smakar som stark saft ungefär.

  Men har hittat på 2 goda alkoholfria roseviner, som jag tänkte tipsa om!

 

  Det ena heter "Arc-en-ciel", det andra heter "Periquita".

  Det första vinet "Arc-en-ciel"-känns mer mousserande & bubbligt. "Periquita"-känns mer som vanligt rose,

  med fruktig och frisk smak. Personligen föredrar jag nog mer "Periquita" :)

  Mousserande kan bli lite för bubbligt för min mage.

  Kommer förmodligen dricka "Arc-en-ciel" igen-men kanske 1 glas max, blir så bubbligt annars.

  Så tummen upp för "Periquita".

 

   

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards