Alla inlägg den 10 juli 2016

Av Annie - 10 juli 2016 19:15


   Vad har hänt sen sist då?

   Vi har haft släktkalas i helgen med mycket god mat och trevligheter. Vilket resulterade i mindre sömn

   och något mer ont/smärta för min del. Men det var ändå värt det :)

   Endel var långväga, ända från USA. Så kul att ses igen*


   Hur har din helg varit?


   Har även vunnit i 2 tävlingar och det är kul. Vunnit "Wild chips" hos fina Sofia www.smultronhus.se

   och vunnit armband (för bara nån dag sen) hos fina Nattis www.nouw.com/Nattis :)


   Dagens tänk: livet går inte i repris-lev medans du kan ..


   En bild från släktträffen. Har bivit så fötrjust i att använd kjol och klänning numera.

   Denna långkjol från Bikbok, är en av mina favoriter. Och topp från lager 157. Lite reklam här ;)


    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards