Alla inlägg den 22 juli 2016

Av Annie - 22 juli 2016 11:45


  Mina tankar om smärta i dag: Frustration ..

                                                Ilska ..

                                                Orkar inte ..

                                                Orättvist ..

                                                Ledsen ..

                                                Skitliv ..

 
  Precis så här kännner jag idag. Vet inte riktigt vad som hände igår. Men har fruktansvärt ont i mitt

  ryggslut-ländryggen & bäcken. Värre än vanligt. Kan säga såhär, bara klä på sig är en utmaning.

  Och lyfta katten är idag uteslutet.

  Få se om jag kan ta mig med bilen till fysioterapeuten idag, eller rättare sagt komma i

  och ur bilen. För det är nog den största utmaningen .. Hoppas det funkar. För akupunkturen skulle nog

  hjälpa mig en dag som denna. Ont är bara förnamnnet, snarare skärande smärta.

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards