Alla inlägg den 1 augusti 2016

Av Annie - 1 augusti 2016 20:30


   Alltså det är så svårt och jobbigt med ångesten till och från, även om jag nu mår bättre.

   Men jag mår ändå långt från bra. Och det märkte jag imorse.

   Får sån ångest av vissa saker. Ångest är starkt, orationellt, kämpigt, 

   förlamande och är som en tegelsten över bröstet.

   En tung tegelsten dessutom. Som kan vara svår att få bort själv.

   Imorse var en tung morgon. Ångest, fysisk smärta och pms är ingen rolig kombo.


   Jag kommer ändå igen, det gör jag. Det ska bli bättre och det blir nog det också. Tids nog.

   Ger mig iaf inte. Punkt. Slut.

 

   Nu till nåt helt annat ...

 

   Har länge tänkt att jag ska köpa nya promenad/träningsskor och idag fick jag äntligen det gjort.

   Sambon skulle också till Intersport, så då åkte vi och shoppade tillsammans.

   Mina förra träningsskor köpte jag också på Intersport och de har jag varit så nöjd med,

   och jag gillar Intersport-så det fick bli den affären igen. Och bra service där, det är ett plus :)

   Jag lägger ner lite mer pengar på mina skor, tycker dels dem skorna är bättre och så använder jag

   mina så pass ofta-så då är det bra med kvalite.

   Och jag har ju även värk och domningar i fötterna, så då är det bra att vara snäll mot fötterna.

 

   Mina nya skor att ta promenader med :)

 

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards