Alla inlägg den 4 augusti 2016

Av Annie - 4 augusti 2016 19:00


  Min första konsert:  Jag var 18 år när jag gick på min första "riktiga" konsert.

                                    (Alltså ingen konsert på gröna lund el dylikt).

                                    Konserten var en utomhus-konsert på Stadion i Stockholm och gruppen var ingen

                                    mindre än Gunsn roses ;)

 

 

  Min första pojkvän:  Hette Niklas och jag träffade honom när jag var 17 år.

                                     Och vi var ihop i 6 månader.

 

 

  Min första lägenhet:  Mitt första boende, sen jag flyttat hemifrån var en lgh i innerstan i Sthlm.

                                      En 2:a som låg i Vasastan, 60 kvm och den delade jag med min dåvarande pojkvän.

                                      För att göra en lång historia kort, så ...

                                      ... Vi bodde där i några år tillsammans.

                                      Han var otrogen, fick flytta ut .. The End.

                                 

 

  Min första kompis:  Hette Andreas. Jag var nog ca 5 år gammal och han bodde i huset bredvid vårat.

                                

 

  Mitt första jobb:   Mitt första "riktiga" jobb var inom vården. Efter studenten och jag var 19 år.

                                Var på ett äldreboende utanför Sthlm och jag jobbade där på timmar.

 

 

  Mitt första bröllop:  Jag var 16 år och det var min kusins bröllop.

                                    Hm .. tyvärr vart jag lite onykter också ;)

                                    Dumt men även jag har varit ung en gång i tiden ... ;)

 

 

  Min första dikt:  Skrev jag när jag var 11 år och den publicerades i en bok med dikter,

                               en "bok" med dikter skrivna av barn i 11-12-års åldern :)

 

 

 
    Inspiration till detta inlägg kommer från en bloggläsare www.mizca.se :)

    Jag hade dock mina 7 första istället, så lite annorlunda ;) Tack för inspirationen mizca ;)

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards