Alla inlägg den 22 augusti 2016

Av Annie - 22 augusti 2016 19:00


   Jaha så var det måndag. Ny vecka och ny dag-med blandade känslor.

   Mina tankar, känslor, humör och mående går verkligen som en jojo. Både det fysiska och det psykiska.

   En vecka närmare provtagning och närmare till min kallelse till Akademiska sjukhuset i Uppsala.

   Även fast det är bra, så är ändå verkligheten och det ovissa så jobbigt. För mig. Verkligen jobbigt.

   Det påverkar mycket. Det vet nog alla som lever med kronisk smärta/går igenom flera utredningar.

 

   Ja iaf. Det var egentligen inte det jag hade tänkt skriva om i första hand ;)

   Har fått lite nya läsare sen en tid tillbaka, jättekul. Så, jag tänkte fråga ..

   Är det nåt speciellt ni skulle vilja att jag skriver om? Nåt ni är nyfiken på?

   Eller har ni någon fråga? Jag tycker bara att det är kul med dialog, så passa på den som vill :)

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards