Alla inlägg den 30 augusti 2016

Av Annie - 30 augusti 2016 20:00


     Livet är förbaskat orättvist många ggr. Men det är ju ändå, det enda utgångsläge som finns.

     Det finns många människor som trotsat oddsen, utmanat sina begränsningar.

     Och gjort det som många människor inte trott dem skulle klara av.

     Personer som vägrat att acceptera.

     Vägrat acceptera nitlotten dem fått.

     Visst det är ibland bra att acceptera också-för att må bättre & hitta ett inre lugn.

     Men samtidigt .. Nej. Jag accepterar inte. Inte än.

     Jag är seg och envis, som den oxe jag är.

     Min historia är långt ifrån färdigskriven. Jag ska göra mer i livet. Uträtta mer i livet.

     Jag ska upptäcka mer i mitt liv. Jag är inte klar ..

    

      Denna senorita var jag faktiskt riktigt nöjd med. Ritade henne för några dagar sen.

      Vill också passa på att säga tack för alla fina kommentarer på det senaste inlägget.

      Ni är så peppande och varma :) Tack för det.

      Det värmer så att logga in och se era fina spår i bloggen*


      Och tack för tipsen ang instagramkonto som jag skrev om tidigare :)

      Det har ordnat sig nu, har fixat det. Ibland är det bra att vara envis ;)

 

      Var rädd om er själva och varandra! kramar från mig ..

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards