Alla inlägg den 3 september 2016

Av Annie - 3 september 2016 13:00


   

   Jag ska verkligen göra mitt bästa för att tänka så idag.

   Ni som läser detta och inte mår bra idag. Tro mig .. jag förstår. Har själv mått sämre ett tag, men jag jobbar

   på att försöka vända det. Men det är en process som tar tid. Så säger iaf dem kunniga.

   Och jag tror dem. Det tar tid.

   Men jag vill ju såklart må Bättre. Det vill alla som mår dåligt.

   Och dem negativa tankarna tar mig inte framåt. Dem hindrar mig däremot från att må bättre.

 

   Positivt idag:  Jag har tagit kort promenad ( trots ösregn ..)

                           Jag ska på bröllop idag ( då det egentligen är både positivt & negativt laddat för mig,

                           då jag mår som jag gör .. Och gärna osäkerhet, ångest  & smärta drar ner mig ).

                           Så känns det faktiskt ändå bra gjort av mig att jag SKA dit. På bröllopet.

 

   Hur ser din lördag ut kära läsare?

 

   Kramar från mig ...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards