Alla inlägg den 7 september 2016

Av Annie - 7 september 2016 20:30


   Kom hem från sjukhuset på em och har varit så sliten sen dess. Vart tidig morgon, sen en bilresa

   och mycket intryck och frågor/samtal idag med läkaren. Och nya prover tagna igen, där på sjukhuset.

   Och även fler prover som ska tas här på min hemort.

   Känner mig ibland som en vandrande blodbank.

   Vet inte hur många blodprover och annat jag tagit sen detta började.

   Många är det iaf .. ;)

   Sambon var med mig idag och det är jag glad för. Han är en klippa verkligen, min stöttepelare i allt detta.

 

   Nu något helt annat ..

   Jag införskaffade lite nytt material till mina framtida teckningar häromdagen, på panduro.

   Ett sketchblock och dessa pennor nedan. Ska bli kul att experimentera med dem sedan.

   

   Tecknandet och målandet fortsätter iaf. Kul när lusten till det växer.

    Ett bra sätt att distrahera tankarna :)

   Tecknade denna igårkväll. En kopp kaffe och kreativitet. Då flyger verkligen tiden iväg.

   Jag glömmer nästan bort tid o rum när jag skapar. Blir nästan som i en bubbla, med tecknandet ;)

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards