Alla inlägg den 12 september 2016

Av Annie - 12 september 2016 20:45


  Min morgon började inte på bästa sättet. Vaknade med rejäl huvudvärk och hade en "dålig","sjuk" 

  känsla i kroppen. Kan inte riktigt förklara, mer än att jag kände mig allmänt dålig-

  som en "påverkan" på  hela kroppen.

  Och en känsla av "dvala" eller "dimma" i huvudet. Ja ungefär som hjärndimma.

  Fast jag var vaken och uppe på fötterna så gick jag som i en dimma. Och hade svårt att tänka.

  Konstig känsla. Fler som lever med kronisk smärta, som känner igen det?

 

  Sen har dagen bestått av samtal med min P ssk på Hc. Lite teckning/målning och även gjort min

  rehabträning. Och kände definitivt en ändring av humöret och känslolivet efter "träningen".

  Gladare. Helt enkelt :)

 

  Senare i veckan ska jag faktiskt till frissan. Åh längtar ;) Det är guld värt för mig, egentid hos frissan.

 

  Haha. Denna målning ;) Kan nån gissa vad hon har i munnen? :)

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards