Alla inlägg den 15 september 2016

Av Annie - 15 september 2016 20:00


   Tänkte idag skriva om vikt/vikten ...

   Sen jag vart sjuk och mina smärtor/symtom i kroppen kom, har jag gått ner väldigt mycket i vikt.

   En rejäl viktnedgång och en ofrivillig sådan-då jag inte vill gå ner i vikt. Absolut inte.

   Sen om det beror på mina smärtor i kroppen, mina magproblem, eller en blandning av fysiskt & psykiskt,

   tja det är ju svårt att veta.

 

   Har ofta fått frågan i vården, "är du matless?" ... "äter du ordentligt?" ..

   Gah, nej det är jag inte.

   Förstår att dem frågar, men det räcker väl med 1-2 gånger. Lite less på den frågan nu ärligt talat.

 

   Ja iaf, till saken .. Jag har gått upp lite i vikt. Vilken lycka ..

   Yeaa. Visst inte mycket, men ändå .. väger 1,5 kg mer nu :)

   Håll tummarna att jag inte går ner nu igen och att jag kan gå upp lite mer i vikt!

   Sen om det beror på rehabträningen eller kosten som jag gått upp i vikt är svårt att veta.

   Men jag tror nog att "träningen" spelar roll.

   För man blir helt klart hungrigare vid träning och aptiten ökar mer då. Iaf. Yeaa för det!

 

   Nåt positivit i allt detta. Låt det komma mer sånt nu. Please :)

   

     Och idag har jag vårdat mig själv och haft egentid. Underbart. Haft tid hos frissan och fixat håret.

     Nu är jag blond igen haha :) Väldigt blond :)

     Bjuder på denna. Dock baksida ;)

      

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards