Direktlänk till inlägg 17 september 2016

Shoppingfynd ..

Av Annie - 17 september 2016 15:30

  

   Det är inte ofta jag shoppar smycken el dylikt. Men häromdagen vart det faktiskt lite sånt.

   Pga viktnedgång, så blir det mesta för stort. Och inte bara sånt som kläder, utan även saker som tex

   armbandsklocka och ringar-passar inte längre.

   Så för några dagar sen, så vart det faktiskt shopping av ny klocka och några nya ringar.

   Ringarna var riktiga fynd, billigt på gina tricot :) Och klockan är köpt på "Ur & penn".

   

   

   Jag gillar verkligen denna färg. Bronsfärgen-så snyggt.

   Annars är jag mer för "kalla" färger-som silver. Men denna färgen föll jag för på en gång!

   Kärlek vid första ögonkastet, haha ;)

 

   Annars blir denna helg lugn. Känner mig inte så tipptopp idag.

   Mensen väntar och jag blir så påverkad av det. Får mycket humörsvängningar, mycket mensvärk och

   känner mig "hängig". Och det andra, kroniska blir också värre.

   Ska dock på familjemiddag ikväll hos svärföräldrarna :) men annars blir helgen lugn.

 

   Vad ska DU göra i helgen?

 

   Kramar** ....

 

 
 
lev-i-nuet88

lev-i-nuet88

17 september 2016 15:41

Oj vad snygg klocka och vackra ringar =))
Vsg :)
Vad bra :)
Vad grillade ni?

Ja, jag tycker också att det är kul♥.
Aha.
Jag är inte så mycket för att fota och tycker inte att bilder på mig blir bra hehe.

Oj, 10 år är länge ja :).
Jag och exmannen var ihop i 6 år.

Kramar

http://lev-i-nuet88.bloggplatsen.se

 
SaraEmma

SaraEmma

17 september 2016 15:58

Va fina! Jag är så dålig på att köpa mig nya smycken, har några favoriter som är minst tio år gamla :)))
Igår var jag i Skövde på kvällen och åt jättegoda tapas på restaurang och sen såg jag Flashdance - The musical, jättemysigt och va bra det var! Trött och sliten idag men det var sååå värt det! Idag blir det lugnt!
Kram

http://ryggresan.bloggplatsen.se

 
lev-i-nuet88

lev-i-nuet88

17 september 2016 17:02

Ja :( ..
Fk vill nog ej ge mig pengar för att jag blivit sjukskriven av en läkare efter "bara" telefonkontakt, istället för att träffa läkaren, men mina "sjukdomar" är inget man fysiskt kan se och undersöka, så det är sjukt.. Jag har inte brutit benet precis....
Och soc anser att jag ska ha klarat mig för pengarna jag fått de senaste månaderna.. Så de kommer neka mig nästa månad också..

Helt sjukt.

Får klara mig med lönen 7133 kr och måste betala min hyra osv, så lär bli jobbigt....
Skönt att jag börjat trivas på jobbet igen nu, annars hade jag inte ens fått det..

Ja, din färg är jättesnygg!
Har du sett på FB att jag haft blont / brunt / rött och svart hår hehehe? Testat alla färgerna.
Mörkt blir det :) .

Jaså naw hehe :)).

Kramkram! :)

http://lev-i-nuet88.bloggplatsen.se

 
deninrekampen

deninrekampen

17 september 2016 17:40

Sv: Oh trevligt med middag, har du bra svärföräldrar? Annars brukar det ju vara så att dem kan vara jobbiga, om man ser på filmer iaf ;) hihi lite skoj i frågan :)
Stackare, jag själv har fått mens nu -.- Känner sig så ofräsh.. men men, blir bio ikväll, håll tummarna att jag inte får mensvärk!! Hade det dagen innan den kom..

Alltså dem där ringarna vill jag ha!! MEN jag kan inte köpa ringar så, då dem aldrig får plats på mina fingrar :( Korvfingrar här... Och har testat sådana man kan justera, men då kläms fingret haha! Finns fåtal ringar som passar.. Så min förlovningsring är ganska stor ;) justerad större några gånger (A)

Hoppas du har en bra helg!
Kram <3

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

17 september 2016 18:10

Så snygga ringar å läcker klocka.

Jag är ju dålig på att ha smycken på mig,
tidigare hade jag ibland nån gång silversmycken,
mina ringar, förlovning & vigselring är ju i stål :)

Men nu har jag sedan i början av juni alltid, dygnet runt, en guldkedja runt halsen å min fars vigselring som hänge :)
Jag fick ringen då pappa kom hem från Sjukhuset och pengar till kedjan :) Det är ju min pappa...

Tråkigt att Du mår sämre, säkert ställer hormoner till mycket och förvärrar måendet. Jobbigt.

kram



http://naltanorrland.blogspot.se

 
it_is/Anette

it_is/Anette

17 september 2016 18:11

Jätte kort svar - utan att ens ha läst mer än din sista fråga...

Och jag kan bara säga... jag o min syster o min väninna håller på att dö... ja det är säkert... försök flytta själva o bär saker 4 trappor upp - ingen hiss.... o ha för mycket som ska med...
vi är totalt mörbultade o långt ifrån klara...

Kram

http://itismadeby.bloggplatsen.se

 
Days by Johanna

Days by Johanna

17 september 2016 20:30

Jätte snygg klocka. är sämst på smycken, använder bara förlovningsringen :)

http://nouw.com/daysbyjohanna

 
Emm

Emm

17 september 2016 21:23

Härligt med fynd :) gillade klockan jättemycket! Jag har aldrig armbandsur men tycker det är snyggt på andra.
Take care

http://www.motherofbutterflies.blogg.se

 
lev-i-nuet88

lev-i-nuet88

17 september 2016 21:31

Jaa :(

Tack vännen, ♥ :)
Hehe ja, haft alla färger men min naturliga färg är brunt.
Jaså är du, det hade jag aldrig trott :))

Vsg, förstår att du är nöjd, jättefint ju ;O ♥
Snart ska jag färga mitt hår när jag har tid och när toningen kommer, den är beställd.

Kramar♥♥

http://lev-i-nuet88.bloggplatsen.se

 
Cija

Cija

17 september 2016 22:00

Snygg klocka och wow, ringarna gillade jag verkligen! Ursnygga! Hoppas familjemiddagen blir bra! Själv ska jag och maken ha ett kalas då vi slagit ihop våra resp. födelsedagar! :)

http://cija.bloggplatsen.se

 
Annelie

Annelie

17 september 2016 22:31

åh så fint! :)

http://lie7.for.me

 
Annelie

Annelie

18 september 2016 06:47

Snygga ringar och klocka du köpt dig.
Håller med dig om att den färgen är snygg. När jag gick ner mycket i vikt, så hade jag min förlovnings och aliansring på långfingret, var meningen jag skulle göra de mindre när jag var klar med viktnedgången, men hann det aldrig innan jag började gå upp igen,,, så idag passar de på ringfingret.

Vad jag gör denna helg.. &&
Igår var inte värken snäll mot mig, så då gjordes det inte speciellt mycket.
Idag ska vi inte heller göra något speciellt, bara en kålpudding.

NÄR (min livmoder är bortopererad sedan många år tillbaks) jag hade mens,,, fy satan var jag mådde pissigt då.
Så, den är jag verkligen glad att slippa.

Ha nu en sån skön söndag som du kan ha..// Varma Kramar Annelie

PS. Hoppas att du hade (som jag är hundra på) en trevlig middagsbjudning hos dina svärföräldrar DS.

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
Days by Johanna

Days by Johanna

18 september 2016 12:10

Tack så mycket, kul alla gillar min tillbaka gång haha :)

http://nouw.com/daysbyjohanna

 
Amanda

Amanda

18 september 2016 13:15

Jätte fina!! :)

http://amandalarsson.nu

 
Days by Johanna

Days by Johanna

18 september 2016 13:15

Precis ibland har man ju varken ork eller tid. Så då är det perfekt att en bild och någon rad faktiskt räcker.

http://nouw.com/daysbyjohanna

 
ina

ina

20 september 2016 18:26

Jag älskar dina shoppingsmycken, speciellt klockan. Kanske man ska ta sig en titt i denna affär :-)

http://fyrtiotaggare.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards