Alla inlägg den 26 september 2016

Av Annie - 26 september 2016 19:30


   Jag ska vara ärlig. Igårkväll vände det.

   Ibland känns det bara som jag har ett mörkt moln hängandes över mig.

   Jag kan må hyfsat, sen helt plötsligt bara vänder det som att trycka på en strömbrytare.

   Avskyr när dem negativa känslorna och tankarna kommer över mig!

   Och jag orkar inte alltid "prata" om det heller, varken det fysiska eller psykiska.

 

   Men iaf .. imorse mådde jag bättre. Och bara det nöjer jag mig med.

   Och idag har jag gjort veckans första rehabträning och det kändes så bra! Verkligen bra.

   Att jag gjorde det och att jag vände mitt mående något sånär.

   Under och efter träningen kände jag en stor skillnad mentalt. Gladare, mer hoppfull och starkare.

   Alltså börja veckan med benböjen, el squatsen som dem flesta säger. Veckan kunde inte ha börjat bättre ;)

 

   Så ja, Jag är tacksam och glad att jag kan göra den lilla träning-jag kan göra.

   För dessa endorfiner och känslor träningen ger mig-dem är magiska. Finns ingen bättre känsla!

   Dem kommer att hjälpa mig. Det är bara att ta på sig boxningshandskarna och fightas!

 

   Ingenting varar för evigt. Inte ens dåligt mående. Glöm inte det :) Fortsätt kämpa.

 

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards