Alla inlägg den 28 september 2016

Av Annie - 28 september 2016 15:15

    

    Bjuder på en "lista" igen. Dem är ju ändå lite roliga, eller vad tycker du .. Gillar du "listor"? ;)


    Något jag har jobbat som?
    Har jobbat inom vården, som uska ...

 

    Något jag HAR gjort i mitt liv?
    Jag har gjort flera saker, Men om jag ska nämna EN sak så har jag skärmflygit ( tandemflyg )

 

    Något jag VILL göra i mitt liv?
    Jag vill resa mera. Bla så vill jag åka till USA ..

 

    Nåt ställe där jag har bott?
    Har bott på flera ställen, men jag har bla bott på Kungsholmen i Sthlm ..

 

    Något jag gillar att äta?
    Gillar att äta överlag, men nåt som är gott är choklad ...

 

    Något jag inte gillar att äta?
    Lever ...

 

    Nåt jag dricker varje dag?
    Inte så svårt i mitt fall. Kaffe ...

 

    En egenskap jag har?
    Är envis ....

 

    En egenskap jag vill ha?
    Skulle vilja ha mer tålamod ....

 

    Något jag ser framemot?
    Jaa. Vi ska vara kattvakter i helgen som kommer, så då kommer 2 mysiga kissar till oss ..  Längtar ;)

 

    Hur var du som tonåring/ung vuxen?
    Haha pass .. Nämen allvarligt, jag var en partytjej. Då var jag det, inte nu. Känns som 100 år sen ..

 

    3 saker om mig som inte många vet om?
    Jag var med i scouterna som barn, haha. Hade en pappa som var scoutledare ;)

    Är egentligen ganska mörkhårig, trots mitt blonda hår. Inte många som tror det när jag berättar ;)

    Är vänsterhänt.

  

    Godaste chipsen?
    Sourcream onion och Dill/gräslök ...

 

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards