Alla inlägg den 30 september 2016

Av Annie - 30 september 2016 18:30


   

    Alltså promenader i naturen och skogen är nåt utav det bästa som finns.

    Jag blir mycket lugnare, rofylld, positiv och glad av skogen. Skogen ger mig "ett lugn" som jag känner

    i hela kroppen. Verkligen.

    Jag kanske är en liten skogsmulle ändå :)

 

    Och jag kan gå i skogen, jag kan känna hur kroppen jobbar-och lungor och hjärta jobbar,

    jag kan äta en god måltid och äta mig mätt och jag kan leva.

 

    Tänka på det jag kan göra-istället för det jag inte kan göra ..

    Möjligheter-istället för hinder i vägen ...

   

    För under tiden jag går på promenad i skogen-så är det så många människor som har det sämre. Faktiskt.

    Några personer kämpar bokstavligen för sina liv på sjukhus, många svälter i Afrika och endel lever i misär.

    Så ..

 

    Och idag vart det även veckans sista rehabträning. Lätt träning av ben och mage.

   

    Magiskt. Otroligt. Roligt. Grymt och bara bäst! Älskar känslan jag får av träning.

    Och strax kommer 2 mysiga kissar till oss. Vi ska vara kattvakt i helgen. Så i helgen blir det kattmyys :)

 

    Livet går inte i repris-lev medans du kan och har chansen ...

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards