Direktlänk till inlägg 31 oktober 2016

Sista oktober 2016 ..

Av Annie - 31 oktober 2016 20:45


  Jaha. Det är redan sista oktober 2016, imorgon är det november och om ca 2 månader är det nytt år ..

  Tiden går så otroligt fort. Det tycker iaf jag. Tror nog flera håller med mig ;)

 

  Ja, vad har hänt idag då?

 

  Ja. Idag har jag tagit en kort promenad och gjort min rehabträning. Lika mycket endorfiner som vanligt ;)

  Känner faktiskt att jag har blivit lite starkare på vissa delar på kroppen. Tror benen blivit lite starkare

  och jag gillar ju verkligen att träna ben också :)

  Det var 0-gradigt och frost ute på promenaden och här ska även komma snö i veckan.

  Får se om meterologerna har rätt ;)

   

  Blir roligare att rehabträna med favvo-tightsen :)

 

  Annars har denna dag varit lugn. Har myst med kissarna och vilat en del också.

  Jag gillar egentligen inte att "somna till" på dagen men det vart faktiskt så idag. Jag var trött och jag tror

  att jag behövde det.  Att sova en stund . Lyssna på kroppen och faktiskt göra som den helst vill :)

 

  Anledningen till att jag helst inte vill göra det är att somnar jag på dan, så har jag svårare att somna på

  på kvällen. Men men .. jag var trött och det behövdes ändå.

 

  Jag vaknade till efter ett tag och hörde små tassar som gick i soffan, och efter ett tag hade jag ena kissen

  på mig. Då ville han mysa och det var såå mysigt. En sån gobit.

 

  Hur har din dag varit, kära läsare?

   

 
 
deninrekampen

deninrekampen

31 oktober 2016 22:00

Sv: Nej, stod att du skrev, men fick aldrig något svar, kanske du glömde trycka skicka? :)

Så mysigt med kissarna du verkar ha! Vill också kela med en kisse :D

Jag kollar på doktorn kan komma innan jag ska bege mig till sängen! :)

Kram <3

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

 
Annelie

Annelie

31 oktober 2016 23:44

Ååååå,, jag älskar när kissarna är sådana. En av våra katter vill gärna ligga på mig, den andra ligger aldrig på någon av oss.

Min dag har varit riktigt skaplig, ja inte när jag gjorde min gångträning ihop med Göran, då hade jag ramlat om jag inte hade varit i dörröppningen till köket, så jag puttade bara bort mikron en liten bit, när jag vinglade till, ramlade ju aldrig eftersom jag hade ena köksbänken på sidan och väggen på andra.

Har varit ut i eftermiddag,, var bland annat och hämtade ut en julklapp till Göran.

Ha en finfin tisdag.. // Kramar om <3 Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

1 november 2016 07:44

Go morgon,
det låter som om Du hade en bra Halloween måndag.
Att lyssna på kroppen är viktigt,
sömn är läkande.
Jag tror att det är lika viktigt att vila som att träna,
alltså missförstå mig rätt ;-) att kroppen behöver "aktiv vila" på samma sätt som "aktiv träning", inte bara den vila kroppen får då Du t ex sitter framför tv/dator utan en vila då Du är i stillhet, somnar, yoga etc om Du förstår mitt svammel ;-)

Jag hoppas Du får en fin tisdag,
jag ska till Osteopaten i Vilhelmina,
J skjutsar å Elin följer med :)

kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Days by Johanna

Days by Johanna

1 november 2016 11:55

Ja galet att 2016 snart är slut, vad hände liksom?

http://nouw.com/daysbyjohanna

 
Madde / Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

Madde / Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

1 november 2016 13:57

Känner så igen det där med att sova på dagen. Men jag känner som du man ska lyssna på kroppen vill den sova behöver den nog det :)

http://www.saramadeleine.se

 
Ingen bild

skotetmotlivet

1 november 2016 15:16

Å älskar katter de är så mysiga <3
Är det nytt åt snart? Har inte ens tänkt på det :D
Hoppas denna dagen varit bra :)
Kram

 
natalia

natalia

1 november 2016 15:56

Härligt med prommis :D

http://nouw.com/nattis

 
Sanna

Sanna

1 november 2016 17:15

Här är det full rulle mest hela tiden i vanlig ordning =) Det där med att ta det lugnt är ju inte riktigt min grej hur mycket jag än försöker =/
Hoppas att du haft en bra dag gumman <3
Kram
Sanna

http://krimskramsan.bloggplatsen.se

 
Days by Johanna

Days by Johanna

1 november 2016 19:36

Haha ja det finns nog många såna bilder :)

http://nouw.com/daysbyjohanna

 
Days by Johanna

Days by Johanna

1 november 2016 20:02

Tack, önskar dig med en trevlig kväll :)

http://nouw.com/daysbyjohanna

 
natalia

natalia

1 november 2016 22:21

Hoppas du haft en bra kväll :D

http://nouw.com/nattis

 
deninrekampen

deninrekampen

1 november 2016 22:36

Mysigt med en vänskaps lunch, de tackar man aldrig nej till hihi :) Kram

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

 
Madde / Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

Madde / Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

1 november 2016 22:50

Hoppas du har en fin kväll :). Har ni också fått snö?

http://www.saramadeleine.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards