Alla inlägg den 2 december 2016

Av Annie - 2 december 2016 18:30


  Igår vart det pepparkaksbak med svärmor och H:s brorsdotter. Riktigt mysigt med pepparkaksbak,

  fika och att umgås såklart :)

  Jag har en ganska nära relation till både hans brorsbarn och till mina svärföräldrar.

  Dem är lite som xtraföräldrar-då mina egna bor längre bort.


  Och ja .. mina pepparkakor. Dem vart-som dem vart haha. Men jag bjuder på det ;)

  Detta är ingen "perfekt" blogg och jag har ingen strävan eller längtan efter det heller.

  Så mina icke perfekta pepparkakor passar här ;)


  Här är några av mina små konstverk iaf ;)


   

  Det kommer mer om bakning en annan dag, om mitt julbakande ;)

 

  Och idag har jag beställt hem lite saker från www.makeandcreate.se

  Men berättar inte vad än-det kommer senare ;) Pyssel-Annie är verkligen i farten iaf.


  Vad har Du gjort idag? :)


   Kramar från mig ....

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards