Alla inlägg den 11 december 2016

Av Annie - 11 december 2016 18:15


    Hur har min vecka varit? Här kommer några saker från min vecka ...


    @Jag och sambon vart ev lite sugna på att gå på Guns roses som kommer till Sthlm i juni.

        Dem är inga jag lyssnar direkt på numera, däremot gjorde jag det mycket i min ungdom

        och var då också på konsert med dem på Stadion i Sthlm. Haha, vilket minne ;)

        Så hade mest varit kul att gå-för att se dem en gång till & för att dem är lite kultiga ;)

        Sambon ringde vid biljettsläppet, men det var kö & biljetterna tog slut på 20 min ...

        Hela Friends arena tog slut på 20 minuter ....


    @Måendet har varit lite som en berg-och dalbana både fysiskt och psykiskt.

        Det jobbigaste tycker jag helt klart är det psykiska.

        Det fysiska är jag ändå bättre på att hantera,

        men det psykiska och ångesten .. nej det är jobbigt. Men jag jobbar på det .. :)


    @Nacken har bråkat ganska mycket denna vecka. Min nacke känns verkligen som "skadat gods"

       till och från. Men så har jag ju 3 nackdiskbråck i grunden. Andas, puh :)


    @Gått på Basal kroppskännedom hos min fysioterapeut, avslappnande och skönt.

        Detta är verkligen positivt för mig-avslappnande och skönt för kropp och sinne ;)


   @Träningen .. vart faktiskt 3 lätta träningspass denna vecka, känns riktigt bra.

      Träningen är nog det som hjälper mig psykiskt allra, allra mest. Ger mig massa endofiner och lycka :)


      Hur har Din vecka varit?


          

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards