Alla inlägg den 16 december 2016

Av Annie - 16 december 2016 19:30


   När jag tänker på julen, så får jag mest bra känslor.

   Mina erfarenheter av julen är positiva och mina barndomsjular var bra. Vi träffades, åt gott,

   Och så fick man några klappar, Med betoning på några , inte massor.

   Visst var det ju lite så att man skulle både till moster och till farmor, men vi hade ju bil och båda bodde

   i samma stad (sthlm)-så absolut det funkade.


   Har förstått att många människor inte har samma känslor över julen och det som kommer.

   Att det mest känns stressigt och jobbigt att hinna med allt .. Julklappar, fixa mat och städa mm.


   Men egentligen .. Det viktigaste är ju inte 5 sorters sill eller att köpa 3 julklappar till varje person,

   eller städa supernoggrant ..


   Det absolut viktigaste, i min mening är samvaron, att umgås och ha trevligt. Äta lite gott.

   Äta lite gottis och kanske få nån klapp ;) om jag har tur. Med betoning på nån :)


   Jag har själv dragit ner en hel del "på att göra listan" inför jul och då tänker jag spec på

   julklapparna. Köper inte alls så mycket, inte längre. Jag köper till nån kompis, en liten grej till

   mina föräldrar, till brorssonen och sambon. Det räcker :)


   Vad känner Du inför julen? Köper du mycket klappar, lite eller inga alls kanske?


    Bild från våran jul 2015 :)

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards