Alla inlägg den 19 december 2016

Av Annie - 19 december 2016 20:00


  En läsare har frågat och undrat vad jag fått i min adventskalender,

  så här kommer ett urplock av det jag fått hittils. Har länge tänkt skriva och visa er vad jag fått,

  och nu äntligen vart det gjort ;)

 

  Här kommer några av de sakerna jag fått i min body shop-kalender :)

 

  Ps. Kommer mer text efter sista bilden ;) ds.

   

   

   

  Och idag har jag köpt de 2 sista klapparna. så nu är jag klar med dem. Ska bara slås in också ;)

  Skönt att vara klar med dem iaf. En sak att bocka av. Och julgodiset kan jag bocka av också,

  för det är också gjort nu. Vart 3 olika i år. Rocky road, knäck och bountybollar.

 

  Känner mig faktiskt ganska harmonisk så här några dagar innan julafton. Hoppas det fortsätter så.


  Hur har din dag varit?


   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards