Alla inlägg den 21 december 2016

Av Annie - 21 december 2016 18:45


  Har tänkt en del det senaste ...

  Vad gjorde jag för exakt 1 år sen, vid den här tiden?

  Ja då studerade jag ju fortfarande på högskolan och hade massor att göra, med skolan och allt det andra

  runt om i livet. För även om man är student har man ju allt det andra också.

  Och plugga 100 % på högskola är tufft-även om man är frisk.

 

  Men hur mådde jag då?

  Nej jag mådde ju inte så bra egentligen. Men jag tog mig inte direkt tid till att

  känna efter heller. Det hade jag faktiskt inte tid till .. jag hade visserligen snart jullov från skolan.

  Men det var massor av plugg till några dar innan julafton & vi hade även uppgift att göra på jullovet.

  Så vet inte egentligen om det var ett "riktigt" jullov. Och allt annat, köpa julklappar, julmat-

  varvat med att springa till läkare, undersökning, sjukhus.

 

  Varför är man inte mer rädd om sig själv?

 

  Jag menar så här .. jag är omtänksam som person och bryr mig mycket om andra människor ..

  Så varför inte då bry mig om mig själv. Jag själv är ju den person som (faktiskt) står mig närmast*

 

  Såå ....

 

  Jag duger faktiskt precis som jag är! Jag är omtänksam, kreativ och sprudlande.

  Och jag formar faktiskt mitt liv, precis som jag själv vill leva det.

 

  Jag mår bättre och jag känner mig faktiskt riktigt stolt över min resa och dit jag kommit idag.

  Mår bättre psykiskt, har tagit upp det kreativa, tränar igen och drömmer ändå om framtiden ...

  Och träningen är mycket av svaret tror jag. Mår mycket bättre när jag tränar :)

 

  Var rädd om er själva-det finns bara 1 av just Dig!

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards